Egészséges ötletek 6.

ápr 25, 2017 by

Egészséges ötletek 6.

health-andEgészséges ötletek tárháza: „Cím” → Felturbózás egész napra → Eleged van abból, hogy nincs elég energiád? Élete során előbb-utóbb mindenki megtapasztalja azt a kellemetlen érzést, amitől a legszívesebben azonnal megszabadulna. Fáradtság és levertség… felejtsd el őket örökre! Képzeld el ezt úgy, mintha kimenne a biztosíték nálatok, és te gyertyával szeretnéd pótolni a világítást, ahelyett hogy visszaállítanád az elektromos áramot. Ez esetben a legjobb, amit tehetsz, hogy megkeresed a kiégett biztosítékot és kicseréled egy frissre, és újraindítod a rendszert. Hasonlóan kell cselekedned, ha fáradtnak és kimerültnek érzed magad. Alap dolog, hogy az elégtelen alvás csapolja legjobban a szervezet energiakészleteit. Az emberi szervezetnek 6-9 órányi pihentető alvásra van szüksége, melynek során megtörténik a sejtek regenerálása, az energiakészletek feltöltése, a szellemi, fizikai felfrissülés.

A rendszeres és lehetőleg fix időpontban történő alvás helyre teszi a szervezet belső óráját, így az tudni fogja, hogy mikor van alvás és mikor kell talpon lenni. Szintén fontos tényező az energiaszint karbantartásában a szervezet folyadékkal történő megfelelő ellátottsága. Már 2.6%-os folyadékveszteség esetén is komoly lassulással lehet számolni. Ha úgy érzed, hogy nem mennek a dolgok, ahogy kéne, akkor igyál egy jó nagy pohár friss vizet!

A cukorban gazdag étrend alig pótolja az elvesztegetett energiádat, míg egy kiegyensúlyozott egészséges étrend képes felturbózni akár egész napra. Próbáld meg kerülni a cukros ételeket, a finomított kristálycukrot és az egyszerű cukrokat, ezek többnyire „-óz” végződésűek: glükóz, szacharóz, maltóz, dextróz, mindenféle szirupféleség. A ribóz kivétel, ugyanis ezt a speciális cukrot a szervezet önmaga állítja elő és igen esszenciális anyag a szervezet szempontjából, étel formájában nem, de étrend kiegészítőként megtalálható, azonban mielőtt ilyesmit szednél, konzultálj az orvosoddal, hogy jó-e az egyáltalán a számodra.

Lassú internet, illetve nagyobb videónál előfordulhat, hogy a videóra másodpercet (esetleg egy kicsivel többet) is várnod kell, indítás után!..

Related Posts

Tags

Share This

Szólj hozzá!

You must be logged in to post a comment.